pondělí 5. listopadu 2012

Round Route – obchodní cestující v CRM

Doplněk CRM Round Route nabízí optimalizaci trasy průjezdu mezi vybranými firmami (záznamy v CRM) a její zobrazení na mapě. Po dobrých zkušenostech s CRM Quick Quote míří i náš druhý Add-On na světový trh.

Různé varianty spolupráce s mapami jsou častým požadavkem na customizaci Microsoft CRM – sami jsme začali již v CRM verze 3.0. Budoucí  verze Dynamics CRM by měla být od výrobce integrována s mapami Bing, které však nejsou v České republice pro svoje slabé schopnosti téměř používány. Round Route pracuje s prověřenými mapovými poklady a službami Google Maps. Přidanou hodnotu tvoří vlastní algoritmus nalezení nejkratší okružní trasy mezi vybranými adresami (známý problém obchodního cestujícího). Algoritmus nalezne velmi dobře optimalizovanou trasu, která je zpravidla i tou nejlepší. Je tak vhodně vyvážen poměr mezi kvalitou navržené trasy a časem potřebným k jejímu nalezení.

V první verzi doplňku je k dispozici nalezení trasy mezi záznamy typu Obchodní vztah. Počet záznamů je limitován na devět – dle licenční politiky Google Maps. Toto množství je však pro běžná užití dostatečné. Doplněk je po vybrání odpovídajících záznamů spuštěn kliknutím na tlačítko na pásu karet známém jako Ribbon. Pro použití v praxi na uživatele zbývá vytvoření odpovídajících pohledů (Views), které by zobrazily relevantní obchodní vztahy – např. „Obchodní vztahy kontaktů se schůzkou plánovanou na dnešek“.

Webová aplikace zobrazující výsledek poskytuje vyvážené množství ovládacích prvků. Mimo standardního ovládání Google Maps jsou zde také pole pro následnou úpravu dotazu (lze např. přidat manuálně další uzel trasy). Aplikace též navrhuje odstranění/revizi nevhodných zadání. Komu není toto rozhraní dostatečné, má možnost nechat si nalezený výsledek zobrazit přímo na Google Maps.

Více informací:
Oficiální web CRM Round Route [EN]
Produktová stránka [CZ]
Video na youtube [CZ]
Video na youtube [EN]

Žádné komentáře:

Okomentovat